luni, 24 martie 2014

Sortarea Datelor in Excel

Def. a sorta anumite date inseamnă a le aseza in ordine crescatoare sau decrescatoare.

Tabul data-->grupul Sort& Filter-->AZ
                                                 -->ZA
                                                 -->sort(sortare utilizator sau customizata)

  sau
Tabul Home-->grupul Editing-->Sort&Filter










-->sortare de la A la Z(crescator)

-->sortare de la Z la A(descrescator)

-->sortare utilizator(customizata)








Sortarea dupa un singur criteriu:
Pasul 1: se selecteaza coloana sau capul de tabel ce va reprezenta criteriul de sortare(de ex. nume)
Pasul 2: Click pe butonul Sort ascending(sau descending)

Sortarea dupa mai mult de 3 criterii
Daca  tabelul trebuie sortat după mai mult de trei criterii, atunci criteriile se grupeaza câte trei si se începe sortarea dupa grupa de criterii care au cea mai slabă prioritate.

Aplicatie
se da tabelul de mai jos:
sa se sorteaze dupa 3 criterii (salariu,companie, oras)ca in imaginea de mai jos


Rezultatul sortarii:



Exerciti:
1Sortati acelasi tabel dupa prenume-descendent,salariu-descendent,companie-ascendent
2.Companie-ascendent,oras-descendent,salariu-ascendent

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu