miercuri, 26 februarie 2014

Parole semnaturi digitale in Excel

Setarea unei parole într-o foaie de calcul Excel

  1. Faceți clic pe Butonul Microsoft Office Imagine buton, indicați spre Pregătire, apoi faceți clic pe Criptare document.
Criptare document 

2.În caseta Parolă, tastați o parolă și apoi faceți clic pe OK.
3.În caseta Reintroducere parolă, tastați din nou parola, apoi faceți clic pe OK.
4.Pentru a salva parola, salvați fișierul.


Setarea unei parole pentru a modifica o foaie de calcul Excel

În plus față de setarea unei parole pentru a deschide o foaie de calcul Excel, aveți posibilitatea să setați o parolă pentru a permite altora să modifice foaia de calcul.
  1. Faceți clic pe Butonul Microsoft Office Imagine buton, faceți clic pe Salvare ca și, în partea de jos a casetei de dialog Salvare ca, faceți clic pe Instrumente.
  2. În meniul Instrumente, faceți clic pe Opțiuni generale. Se deschide caseta de dialog Opțiuni generale.
  3. Sub Partajare fișier, în caseta Parolă pentru modificare, tastați o parolă.
  4. În caseta de dialog Confirmare parolă, tastați din nou parola. Faceți clic pe OK.
  5. Faceți clic pe Salvare.
 Notă   Pentru a elimina parola, repetați aceste instrucțiuni, apoi ștergeți parola din caseta Parolă pentru modificare. Faceți clic pe Salvare.

O semnătură digitală este o marcă de autentificare electronică, criptată pe informațiile digitale, cum ar fi mesajele de e-mail, macrocomenzile sau documentele electronice. O semnătură confirmă faptul că informațiile provin de la semnatar și nu au fost alterate.  

Crearea unei linii de semnătură în Word sau Excel

  1. În document sau în foaia de lucru, plasați indicatorul unde doriți să creați o linie de semnătură.
  2. Pe fila Inserare, în grupul Text, faceți clic pe lista Linie de semnătură, apoi faceți clic pe Linia de semnătură Microsoft Office





 3. În caseta de dialog Configurare semnătură, tastați informațiile care vor apărea sub linia de semnătură:
















  1. Selectați una sau ambele dintre următoarele casete de selectare:
  • Se permite semnatarului să adauge comentarii în caseta de dialog Semnătură     Permite utilizatorului să tasteze un scop pentru semnare.
  • Se afișează data semnării în linia semnăturii     Data semnăturii va apărea odată cu semnătura.






























Sfat   Pentru a adăuga linii de semnătură suplimentare, repetați acești pași.
 Notă   Dacă documentul rămâne nesemnat, apare Bara de mesaje Semnături. Faceți clic pe Vizualizare semnături pentru a finaliza procesul de semnare.
Bara de mesaje Semnături, document nesemnat


Următoarea imagine arată butonul Semnături.
Butonul roșu Semnătură


Eliminarea semnăturilor digitale din Excel

  1. Deschideți documentul sau foaia de lucru care conține semnătura vizibilă pe care doriți să o eliminați.
  2. Faceți clic cu butonul din dreapta pe linia de semnătură.
  3. Faceți clic pe Eliminare semnătură.
  4. Faceți clic pe Da.

 Notă   În plus, puteți să eliminați o semnătură făcând clic pe săgeata de lângă semnătură în panoul Semnătură. Faceți clic pe Eliminare semnătură.