Setarea unei parole într-o foaie de calcul Excel
- Faceți clic pe Butonul Microsoft Office
, indicați spre Pregătire, apoi faceți clic pe Criptare document.
2.În caseta Parolă, tastați o parolă și apoi faceți clic pe OK.
3.În caseta Reintroducere parolă, tastați din nou parola, apoi faceți clic pe OK.
4.Pentru a salva parola, salvați fișierul.
Setarea unei parole pentru a modifica o foaie de calcul Excel
În plus față de setarea unei parole pentru a deschide o foaie de calcul Excel, aveți posibilitatea să setați o parolă pentru a permite altora să modifice foaia de calcul.- Faceți clic pe Butonul Microsoft Office
, faceți clic pe Salvare ca și, în partea de jos a casetei de dialog Salvare ca, faceți clic pe Instrumente.
- În meniul Instrumente, faceți clic pe Opțiuni generale. Se deschide caseta de dialog Opțiuni generale.
- Sub Partajare fișier, în caseta Parolă pentru modificare, tastați o parolă.
- În caseta de dialog Confirmare parolă, tastați din nou parola. Faceți clic pe OK.
- Faceți clic pe Salvare.
O semnătură digitală este o marcă de autentificare electronică, criptată pe informațiile digitale, cum ar fi mesajele de e-mail, macrocomenzile sau documentele electronice. O semnătură confirmă faptul că informațiile provin de la semnatar și nu au fost alterate.
Crearea unei linii de semnătură în Word sau Excel
- În document sau în foaia de lucru, plasați indicatorul unde doriți să creați o linie de semnătură.
- Pe fila Inserare, în grupul Text, faceți clic pe lista Linie de semnătură, apoi faceți clic pe Linia de semnătură Microsoft Office
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhELrEdLYj04PM8ARFMSTgoq8NWYoz44O2_n4fHl6tuhANrlOnXcQ_H5znv-YIl4AFByDSG-YF8zinyWLC_T330MF4WY2lYmgsvqxxac-nLRhccBSSstQtliLWCTBuHRMnQfTpb021Warmm/s1600/insert+linie+semnatura.png)
3. În caseta de dialog Configurare semnătură, tastați informațiile care vor apărea sub linia de semnătură:
- Selectați una sau ambele dintre următoarele casete de selectare:
- Se permite semnatarului să adauge comentarii în caseta de dialog Semnătură Permite utilizatorului să tasteze un scop pentru semnare.
- Se afișează data semnării în linia semnăturii Data semnăturii va apărea odată cu semnătura.
Sfat Pentru a adăuga linii de semnătură suplimentare, repetați acești pași.
Notă Dacă documentul rămâne nesemnat, apare Bara de mesaje Semnături. Faceți clic pe Vizualizare semnături pentru a finaliza procesul de semnare.
Următoarea imagine arată butonul Semnături.
Eliminarea semnăturilor digitale din Excel
- Deschideți documentul sau foaia de lucru care conține semnătura vizibilă pe care doriți să o eliminați.
- Faceți clic cu butonul din dreapta pe linia de semnătură.
- Faceți clic pe Eliminare semnătură.
- Faceți clic pe Da.